verhuizing/bijpraten - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu verhuizing/bijpraten - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

verhuizing/bijpraten

Blijf op de hoogte en volg Hennie

01 November 2017 | Malta, Comino

Ha iedereen daar in het koude noorden,

Om maar direct te beginnen. Ik loop hier nog steeds in me blote beentjes en korte mouwtjes rond. De dagen zijn wel wat frisser geworden, maar nog steeds niet verkeerd. Laat zeggen rond de 20/25 graden en bewolkt. Soms is het hier wel regenachtig of soms met onweer, maar dat is allemaal te overleven. Als het hier regent dan stroomt het hier letterlijk naar beneden.

Maar hoe is het hier. Afgelopen week was het Restaurant. We hebben een paar ochtenden 400 man gedaan. Dan te bedenken dat er van je gevraagd word om op te zetten, maar je geen materiaal heb. Mensen staan in de rij voor een tafeltje. Het was rennen, vliegen en draven. Gelukkig is de nieuwe manager alles stap voor stap aan het regelen om alles binnen te brengen qua materiaal en alles terug te brengen naar de 5star service. Eerlijk er kunnen dingen beter en we worden van alles goed op de hoogte gehouden en we gaan licht zien in diverse wegen.

Vandaag ben ik weer terug naar het hotel verhuist. Een top kamer. Een kamer met een echte fatsoenlijke keuken, balkonnetje etc.. tref het we er goed.
Helaas is mijn laatste maand ook al weer aangebroken. time flies when you enjoy. Ik loop op schema met alles. IK heb nog 2 weken nodig om mijn uren te fixen en me opdrachten zijn ook bijna af.

Qua vrije tijd is het nog steeds veel met elkaar en gezellig zijn/doen. afgelopen week hebben we doei moeten zeggen tegen 1 van onze vrienden. Haar stage was voorbij en ze moest terug naar huis vanwege papierwerk. Ook zij had het goed naar dr zin en wilde niet terug. Gelukkig hebben we in een leuke en goede manier afscheid kunnen nemen, maar het was niet makkelijk. Een beeld waar je van kun zeggen dat we het leuk hebben met elkaar.

Ik hoop hier nog even een top maand van te maken en zie jullie over iets meer dan een maand.

groetjes van hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Comino

Hennie

Stage radisson blu malta

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 8498

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 31 December 2017

Stageverslag Radisson Blu

Landen bezocht: