laatste dagen - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Hennie

07 December 2017 | Malta, Comino

Ha iedereen,

Nog 2 dagen en dan zal ik voet zetten naar hollandse bodem. Vandaag laatste keer naar werk geweest om 'doei' te zeggen en laatste dingen te regelen. Gelukkig alles goed afgesloten.

Deze week lekker even een weekje vakantie en uitademen van een drukke 5 maanden. Goede keuze. Weinig doen maar toch relax. Afgelopen zaterdag even een lekker rondje gelopen in buggiba met veel wind en lekker zonnetje. Vandaag nog naar mosta geweest. Weinig bijzonders maar een mooie dome. Morgen nog naar mdina en dan koffertje pakken.
Dinsdag had ik een goodbye party met collega's en vrienden. Was top en super gezellig. Deze week is veel goodbye en nog even een laatstje koffietje doen met deze en gene.

Afgelopen tijd ook leuke dingen met collega's gedaan. Een lunch in marsaxlokk, borrelen in het hotel, collega's opgewacht op het vliegveld. Kort gezegd...veel tijd met elkaar doorbrengen.

Ik hoorde wel dat nederland al echt in de winter stemming iz met de kou. Eerlyk gezegd ben ik blij met me winterjas, want de avonden zijn koud en soms de dagen ook. Verder is het hier nog steeds rond de 15 graden. Goed uit te houden en absoluut nog niet klaar voor de kou.

Wacht nog een paar daagjes op myn verhalen en tot snel.

Groetjes van hier