eerste werkdagen - Reisverslag uit Malta, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu eerste werkdagen - Reisverslag uit Malta, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

eerste werkdagen

Blijf op de hoogte en volg Hennie

08 Juli 2017 | Malta, Malta

Hoi

Al weer een 1.5 week hier in het mooie resort en het mooie zonnige malta.
Goed vertoeven hier.
Deze week begonnen met werken. Maandag eerst een introductie over wie het hotel is en wat ze van ons als personeel verwachten. Dinsdag is mijn officiële eerste werkdag begonnen. Begonnen met het voorbereidende werkzaamheden, break, het echte werk. De afgelopen drie dagen ben ik getraind door een collega. Zij vertelde mij alles over het reilen en zeilen van bet buffet restaurant. Wat je extra kan verkopen/standaard regels voor aan tafel/wat alle werkzaamheden zijn enz enz. Uiteindelijk is nu de tijd om alles zelf te doen. Daar moek me best voor gaan doen.

De afgelopen week ook al de eerste Nederlandse gasten en collega's ontmoet. Stiekem wel fijn om af en toe in je eigen taal te spreken.

Ondanks dat ik mezelf alleen ter voet verplaats heb ik daar geen hinder van. steeds zie ik weer nieuwe wegen om te kijken wat er te zien valt. mooie vergezichten en genieten van de omgeving, zon, zee en strand.
Zaterdag heerlijk gezwommen in de zee. Warm en helder water. genieten om ze te kunnen zwemmen waar je de bodem onder je door ziet gaan en een bay aan beide kanten ruige natuur.

Kortom het is hier nog steeds mooi, warm en prima naar me zin.

tot snel weer!

Goodbye

  • 08 Juli 2017 - 14:42

    Michael:

    Jij kan dat. You goed girl.

  • 08 Juli 2017 - 15:22

    Paula :

    Dag Hennie,
    In welk hotel werk je? Ik lees het net en ik was wel benieuwd met je mooie vakantie foto's. Hoe kom jij in Malta terecht? Ik ga eind augustus met mijn 3 zoons naar Sliema, in hotel Preluna. Dat doen we vaker: want opa woont daar nu sinds 15 jaar!
    Ben benieuwd naar jouw belevenissen Hennie!
    Groetjes, Paula
    Ps ik ben op zoek naar nieuwe & fun kids-uitjes op Malta

  • 08 Juli 2017 - 15:31

    Paula:

    Hi Hennie, Radisson Blu dus. Sorry te snel gelezen op dit mini-telefoontje.
    Wat zijn je werkzaamheden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Hennie

Stage radisson blu malta

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 8500

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 31 December 2017

Stageverslag Radisson Blu

Landen bezocht: