bijkletsen - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu bijkletsen - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

bijkletsen

Blijf op de hoogte en volg Hennie

02 Augustus 2017 | Malta, Comino

Hey iedereen,

Tijd vliegt en ook wel weer 2 weekjes geleden dat ik heb geschreven. Vandaag alweer 5 weken (1 maand) op dit zonnige en mooie eiland. Na 5 weken kan ik nog steeds zeggen dat ik het hier goed naar me zin heb. Nu begin ik echt her en der me mensen te hebben om het gezellig mee te hebben en mensen die me gaan herkennen in de kerk. Ik kan denk ik nu wel zeggen dat ik echt helemaal ben gesetteld en me goeie draai heb gevonden.
Vorige week maandag heb ik eerst even lekker gezwommen in de zee en daarna aan rondje parakiten. Dit was echt super en relax om te doen. Een beetje relax hangen onder een parachute een paar meter boven het water. Daarnaast genieten van alles wat er voorbij zoeft. Vorige week maandag zijn mijn broer en schoonzus aangekomen om hier de vakantie door te brengen. Dinsdagavond met elkaar gegeten en beide hotels gezien.
Ook ben ik naar Buggiba geweest. Leuk plekje om even doorheen te snuffelen. Heeft een bay vol bootjes en wat hap snap tentjes en heeft een mooi gezicht met de zonsondergang. Zaterdag ben ik met broer en schoonzus naar een aquarium geweest waar je de plaatselijke vissen kon zien. Hier zwemmen normale vissen, maar ook echt gekke vissen. (wie weet zie ik daar nog is wat van als ik ga duiken. Wat zeker mijn plan is om een keer te gaan doen) daarna zijn we naar een plaatselijke feest geweest...was niet echt een feest. Alleen markt en gezelligheid met een hoop mensen. Het was een dag ter nagedachtenis van Paulus. Tegenover dit plaatsje zag je het eiland waar Paulus was gestrand. Het was op deze dag wel goed te zien dat Malta echt super katholiek is. Gisteren heb ik ook met me broer en schoonzus een boottocht gedaan rond het eiland en komino. Dit was een super dag. Leuk/mooi om het eiland vanaf het water te zien. Het eiland heeft een groot gedeelte cliffen/vele bays en havens. Het was uiteraard super weer dus allemaal genieten. Twee keer hebben we een stop gemaakt om te zwemmen en genieten van de omgeving. De tweede keer was in de Blue Lagoon. Dit was echt een super plek. Een druk bezochte plek. Dit is een aantrekkelijke en mooi plek, omdat het water hier echt super super helder is. je kon hier 9 meter naar beneden kijken en de bodem zien, Geweldig mooi. Hier hebben we lekker gezwommen en ook een boottocht gemaakt met een boot met 600pk. Kort gezegd een mooie dag.

Afgelopen week was mijn eerste week dat ik heb gewerkt met het ontbijt. OP tijd beginnen met het klaarzetten van het terras en daarna de gasten een gezellige ochtend geven met het ontbijt van 7.00-10..30. Mijn werkzaamheden hier zijn het vragen van een warme drank (koffie, thee o.i.d.)Verder haal ik nog de vuile borden uit en maak ik tafels weer opnieuw klaar voor de volgende gasten. Ontbijt is erg druk. Het restaurant waar ik werk is het hoofdrestaurant voor het ontbijt, dus vandaar erg druk. Na het ontbijt maken we alles weer schoon en klaar voor het diner. Weinig verschil met diner, alleen een stuk drukker.
Ook met collega's goed naar me zin en echt gezellig met elkaar.

Weer even een verhaal vanuit hier.

liefs van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Comino

Hennie

Stage radisson blu malta

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 8479

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 31 December 2017

Stageverslag Radisson Blu

Landen bezocht: