sicily/zomer - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu sicily/zomer - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

sicily/zomer

Blijf op de hoogte en volg Hennie

18 Oktober 2017 | Malta, Comino

Ha iedereen,

Weer even een verhaal vanuit het nog steeds zo zonnige zuide. De ochtenden beginnen nu met dauw en rond de 16 graden en op de dag tussen 20 en 25 graden. Komend weekend geven ze hier wel minder op...we zullen zien.

Kwa werk is het ups en downs. Soms heel druk en soms rustig. Het is druk met koppels. Maar zeker niet ongezellig. Dr nu een paar weken een nieuwe manager die alles even terug wil brengen naar de top. Verbeteringen/veranderingen. Soms even een gr moment of even je gedachten omzetten vanwege veranderingen, maar alles ten positieve.

Verder ben ik nog naar sicily geweest met 2 collega's met het vliegtuig. De beste vlucht ooit. 25 minuten in de lucht en de overige tijd ben je bezig met het voorbereiden naar.. Waren een leuke 2 dagen maar te kort. Ook daar hebben we goed weer gehad en de hostel waar we verbleven was ook prima en schoon. Ik voelde me even een nler, omdat men daar aan de goede kant rijden. Deze dagen zijn we naar katania en siracusa geweest.
Verder heb ik nog een park geweest wat geliefd was dooe veel. Rustige en ontspannen plek.

Gisteren was ik uitgenodigd met andere collega's op een verjaardag van een neefje van me collega. Deze collega komt uit filipijnen. Dus we kregen een filipijnse verjaardag mee. Het ks daar de gewoonte om een heel gebraden varken op tafel te zetten en veel verschillende soorten voedsel klaar te maken en te eten. Ook word een kort persoonlijk dankgebed gedaan voor degene die jarig is. Leuk om dat meegemaakt te hebben.

Ook ben ik gisteren naar marsaskala geweest. Is ten zuiden van het eiland. Niet bijzonder groot maar wel leuk om ff geweest te zijn. Dit is hetzelfde voor marsaxlok. Ook leuk om even geweest te zijn. Ik heb daar nog een boottocjtje gemaakt door de haven en ik mocht ook even varen.

Al met al nog steeds goed vertoeven hier.

Een warm weer groet van hier en tot snel

  • 20 Oktober 2017 - 10:14

    Michael:

    Hoi meid,

    Wat is het fijn te lezen dat je het goed maakt en geniet
    Van de goede mooie dingen.
    Enjoy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Comino

Hennie

Stage radisson blu malta

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 8504

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 31 December 2017

Stageverslag Radisson Blu

Landen bezocht: