loopt op zn einde - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu loopt op zn einde - Reisverslag uit Comino, Malta van Hennie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

loopt op zn einde

Blijf op de hoogte en volg Hennie

15 November 2017 | Malta, Comino

Ha iedereen

Ondertussen al weer 2 weken in myn luxe kamertje. Prima verblijf en beter dan waar ik de 1e 2 maanden verbleef. Een kamer met een normale keuken en appartr ruimtes. Balkonnetje en aan de zijkant uitzicht op zee en waar ik smiddags ook in de zon kan zitten.
Kwa weer is het nog steeds goed vertoeven. Het is wel veel winderig en af en toe kan het ook flink regenen en dan gaat het ook gepaard met onweer. Kan niet zeggen dat het vervelend is om nog te leven met ongeveer 20 graden.

Afgelopen week heb ik me verplichtingen voldaan op het gebied van school. Opdrachten worden nog nagekeken en uren zijn voldaan. Komende weken nog even een beetje verdienen. Hopen dat alles goed is dan kan ik dat ook weer afvinken.

Helaas heb ik afgelopen weekend ook een vlucht geboekt op 9 dec naar eindhoven. Tijd vliegt voorby. Gelukkig heb ik nog een paar weken waar ik zeker wat van ga maken.

Kwa werk is het ook nog wel aardig druk. Ontbijt loopt toch nog wel rond de 300 mensen en dinner begint met weinig boekingen, maar aan het einde doen ee toch nog wel rond de 150 mensen. Al met al nog een hoge bezetting in het hotel.

Voor deze keer ook weer ff wat fotos wat lang geleden is...

Tot snel

Groetjes van hier.

  • 16 November 2017 - 08:37

    Michael:

    Hoi meid.

    Wat heb je, en ga je nog steeds een fijn tijd hebben.
    9 december is kortdag. Geniet van de tijd die je nog rest
    op Malta. Wij zien je heel graag terug komen.
    Xxx Michael.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Comino

Hennie

Stage radisson blu malta

Actief sinds 05 Juni 2017
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 8503

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 31 December 2017

Stageverslag Radisson Blu

Landen bezocht: